Monday, October 6, 2008

私の しゅう は わるい ですよ!。 たいへん デスト が あります。


みんなさん おけん気ですか しゅうまつ は どうですか。私のしゅうまつ は おうりょくでしたよ。きんようび と どうようびと にちようびに べんきょうしました。どてもつかえりました。きんようべ も わたしの はは と ちちの 20 しょ倦年 でしたね。それから、私は ちち と はは に ばんごはんをつくりました。ははのだいすきな さかな と ちちのだいすきなやさい を つくりました。はは と ちち は ”おいしいでした” に いいました。 わたしもしゅうまつ ねました。 20じかんごる でしたね! すごいね! それけど こんしゅう はとても たいへんですよ。私 は ほんど ほんど ねむい ですね。 わあああ~ でも たくさん おんがく を ききます。 リラックスですよ。

じゃあ まったね
~トレシ

4 Comments:

Blogger k8 said...

はじめまして。  ピットマンです。 ノートルダムだいがくの がくせいです。 にねんせいです。 でも、 にほんごの いちねんせいです。 なんねんせいですか。 おんがくが すきですか。 どうぞ よろしく。

October 9, 2008 at 6:13 PM  
Blogger MAO said...

Hello!
My name is Mao.
I'm Bunkyo university student in Japan.
I'm 20 years old.

You are very good girl, aren't you?
Because you cooked dinner for parent.
What did you make?

October 13, 2008 at 8:23 PM  
Blogger misa said...

Hi,Tracy!
My name is misa!I'm Japanese and sophmore in Bunkyo University.
I'm 19!

I love music,too!
I love american music:)
Recenrly, I'm interested in KATY PERRY! I've heard about KATY's song made socical problem, right?

I hope U and I will be able to help each other study languages!
See ya!

October 13, 2008 at 8:31 PM  
Blogger Michi said...

トレイシーさん!
こんにちは。おげんきですか。 
こんしゅうまつ わたしの ははと いもうとは コロンビアだいがくへ きます!
いいですね。
じゃ、また あした。

October 21, 2008 at 1:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home